Voimassa 01.10.2020 alkaen

Verkkokauppa

Sooci Oy (y-tunnus 2856307-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan.

Toimitusaika

Toimitusaikamme on noin 1-3 viikkoa riippuen käsiteltävien tilausten määrästä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta. Pakkaa lähetys huolellisesti. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 653064 sekä alla oleva palautusosoite, ja vie lähetys Postiin.

Palautusosoite:
Sooci Oy / Asiakaspalautukset
Ylämyllyntie 79 E
80400 Ylämylly

Asiakaspalvelun yhteystiedot:
email: sooci@sooci.fi

Ylämyllyntie 79 E
80400 Ylämylly

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainitulle taholle. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Pyrimme ensisijaisesti ratkaisemaan välillämme mahdollisesti ilmenevät erimielisyydet neuvottelemalla. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi neuvottelemalla, voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi). Ennen kuin otat yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, sinun tulee olla yhteydessä lähimmän maistraatin kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Voit myös saattaa kauppasopimukseen liittyvän erimielisyyden ratkaistavaksi Euroopan komission ylläpitämän niin kutsutun verkkovälitteisen riidanratkaisun kautta (http://ec.europa.eu/odr).